Ön a   970934.     látogató
Bűnmegelőzés és áldozatsegítés
Budapesten
Józsefvárosi modellprogrammal | TÁMOP 5.6.1 C 11/1-2011-0002
Partnereink:
 
A projektről
Megvalósult programok
Hírek
Hasznos információk
Galéria / Videók
Letölthető dokumentumok
Partnerek
Elérhetőségek
     
A projektről | A projektet megvalósítók bemutatása
ESEMÉNYNAPTÁR
Budapesten és vidéken
November
1 V
2 H
3 K
4 Sz
5 Cs
6 P
7 Sz
8 V
9 H
10 K
11 Sz
12 Cs
13 P
14 Sz
15 V
16 H
17 K
18 Sz
19 Cs
20 P
21 Sz
22 V
23 H
24 K
25 Sz
26 Cs
27 P
28 Sz
29 V
30 H

A projektet megvalósítók bemutatása

A projektet megvalósító humán-erőforrás bemutatása

A projekt közös megvalósításához szükséges szándék kialakulását követően több szakmai egyeztetetés során fogalmazódtak meg a konzorciumi partnerek közös céljai, és a végrehajtás feladatainak megosztása, eszközei.

A szakmai koncepció elkészítése ennek a közös munkának az eredménye.

A munka fő szervezőjeként és összefogójaként a konzorciumi partnerek egyhangúan elfogadták a BFKH Igazságügyi Szolgálatát, hiszen a projekt célok legpontosabban e szervezetnél összpontosulnak, és a szervezet fő feladataként megfogalmazottak.


A Projekt Team felépítése az alábbi:

  1. Projektvezető
  2. Szakmai vezető
  3. Projektmenedzser
  4. Projektasszisztens

BRFK

  • Szakmai  vezető-helyettes
  • Pénzügyi koordinátor

BFKH Igazságügyi Szolgálat Áldozatsegítő Osztály

  • Szakmai vezető-helyettes

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat

  • Szakmai  vezető-helyettes
  • Szakmai asszisztens
  • Pénzügyi koordinátor

Pénzügyi vezető

projekt menedzsment

szakmai megvalósítók

1. A projektvezető

A projekt vezetője az Igazságügyi Szolgálat szakigazgatási szerv vezetője, aki 15 éves jogászi, kiemelten büntetőjogi gyakorlattal rendelkezik, és személyében biztosítani tudja a projekt megvalósításának szervezeti keretét. A lehetőségekhez mérten elősegíti a pártfogói terület, mediációs munkatársak, és a jogi segítségnyújtó kollégák bevonását is a projekt megvalósítása során.

Feladatai:

  • a Projekt Team vezetése, 
  • projektértekezletek tartása,
  • a projekt kommunikáció működtetése,
  • a költségvetés nyomon követése, 
  • a szerződések előkészítése, adminisztrálása, 
  • kontrolling rendszer működtetése,
  • a projekttagok munkájának támogatása.
Oldal 1/4   [ 1 | 2 | 3 | 4 ]    Következő »


     
Copyright © Minden jog fenntartva.   Budapest Főváros Kormányhivatala   2013. Oldaltérkép